Wiersze SERWIS MIŁOŚNIKÓW POEZJI GRUPA AUTORÓW BEJ

logowanie
Zaloguj
Nie pamiętasz hasła?
Szukaj

Jestem bezradna

do kogoś, kto zajmuje sie tym serwisem

Nie mogę zrobic niczego, poza wpisaniem nowego wiersza. Ile razy próbuję przeczytać swoje wiersze albo komentarze do nich włącza mi sie automatycznie reklama facebooka. jest tak również, jak chce zrobic cokolwiek innego.W tej sytuacji nie ma sensu byc na tym portalu tylko po to, by bezustannie podziwiac oferte firmy adidas lub byc nagabywanym do zarejestrowania się na facebooku.
żadna próba skorzystania z pomocy sie nie powiodła, zatem żegnam .Nie da sie stąd też wypisać,
bardziej proza życia niz poezja...

powodzenia! dziekuję,trudno. Juz nie mam sił walczyc z tymi nachalnymi reklamami.Nigdy nie kupie niczego z firmy adidas.

Dodano: 2012-09-11 17:34:53
Ten wiersz przeczytano 442 razy
Oddanych głosów: 3
Rodzaj Bez rymów Klimat Pesymistyczny Tematyka Świat
Aby zagłosować zaloguj się w serwisie
zaloguj się aby dodać komentarz »

Komentarze (3)

jedna z wielu jedna z wielu

Dzięki za wsparcie. Mimo klikania na wiadomy krzyżyk
nie da sie wyłączać reklam. Kiedy się pojawiają system
wogóle przestaje działać, ne moge nic robić poza
włączeniem reklamy . Proszę wierzyć, że bywa i tak,
nie jestem aż taka tępa . sporo czasu czekałam na
mozliwośc napisania tego , a wiersza wstawić pewnie
znowu się nie da. P{ozdrawiam .

Rymetius Rymetius

Trochę techniki i człowiek się gubi:) To tylko i
wyłącznie Twoja nieumiejętność korzystania z
oprogramowania. Zainstaluj sobie np. przeglądarkę
Mozilla Firefox z dodatkiem Adblock Plus i nie
będziesz miała reklam, nie tylko na tej stronie.

blondynka8 blondynka8

kurcze, nie poddawaj się, lubię Twoje wiersze i na
pewno nie tylko ja:))) Reklamy też mnie nękają:)))

Dodaj swój wiersz

Ostatnie komentarze

Wiersze znanych

Adam Mickiewicz Franciszek Karpiński
Juliusz Słowacki Wisława Szymborska
Leopold Staff Konstanty Ildefons Gałczyński
Adam Asnyk Krzysztof Kamil Baczyński
Halina Poświatowska Jan Lechoń
Tadeusz Borowski Jan Brzechwa
Czesław Miłosz Kazimierz Przerwa-Tetmajer

więcej »

Autorzy na topie

kazap

anna

Ola

Bella Jagódka

AMOR1988

marcepani


więcej »