Wiersze SERWIS MIŁOŚNIKÓW POEZJI GRUPA AUTORÓW BEJ

logowanie
Zaloguj
Nie pamiętasz hasła?
Szukaj

Sobota, imieniny kota

Mieliśmy sasiadkę co nie lubiła zwierząt i kotka to zauważyła.

Przyjemności na sobotę
Lepiej nie zadzierać z kotem
Zamiast chodzić w nocy spać
Do sąsiadki chodzi s..ć !
Wiec codziennie kiedy noc
Zamiast włożyć głowę w koc
Czeka aż otworzysz drzwi
A sąsiadka wtedy śpi
Idzie na jej świeżą trawke
I załatwia swoją sprawkę
Nie przeraża ją zanadto
Że uruchomiła światło
Kończy swoje, obwąchuje
I nawet nie zakopuje
By sąsiadce dać okazję
Rano wdepnąć w tą małmazję
Aby potem na podeszwach
Po dywanie to rozeszła
Zmysłom węchu dając wzlot
Taki jest przebiegły kot
By na laurach nie spoczywać
Może zacznie u niej rzygać
Wiersz pochodzi z bajek wora
To mu puentę dodać pora
Żyjesz żle z sąsiady swemi?
Kot ci w kuwetę ogród zmieni!

Idą dwa małe koty przez Saharę, i jeden mówi- wiesz, ja już nie ogarniam tej kuwety!

autor

jobo

Dodano: 2022-11-26 08:34:18
Ten wiersz przeczytano 1071 razy
Oddanych głosów: 19
Rodzaj Sylabiczny Klimat Mroczny Tematyka Erotyk Okazje Ślub i Wesele
Aby zagłosować zaloguj się w serwisie
zaloguj się aby dodać komentarz »

Komentarze (31)

jobo jobo

To kotka była, z nami 18 lat, juz jej nie ma 4 lata i
boli ciągle.
Szacun Kocie!!

filemon-lemon filemon-lemon

a to kocor
niedowiary
nie spotkalem
choc zem stary

musze zglebic
jego stuki

wez mu powiedz,
jak go spotkasz,
niech mnie wezmie
na nauki

jobo jobo

Tak Harry! Koty są od nas mądrzejsze,
takie robią wrażenie.
Szacun!!

harry. harry.

Kot, jak mówią, chodzi swoimi drogami (swoim
terytorium) - nie patrzy na adresy. Tak myślę. A swoją
drogą, ciekawe, co by koty powiedziały w tej sprawie,
gdyby umiały mówić? Pozdrawiam ciepło.

jobo jobo

Jovi dzięki!
Macieju, to imprezujecie gęsto.
Szacun dla Kubusia.

jobo jobo

Racja Sławo! człowiek do kota!
Ten tekst to zabawa, napisana lata temu jak kot
jeszcze był.
Przekaz mam zawsze średni, ale średni to już coś.
Dzięki za czytanie.

Gminny Poeta Gminny Poeta

To jak mówisz. człowiek się upodabnia do swojego kota
czy odwrotnie? Napisane gładko ale przekaz średni:))

Maciek.J Maciek.J

Urszulko- koty są jak ludzie - każdy ma swój
indywidualny charakter

Maciek.J Maciek.J

Dlatego nasz Kubuś 52 razy w roku miał imieniny plus
jedne na Jakuba

JoViSkA JoViSkA

To prawda...koty bywają złośliwe i przebiegłe :))
Fajny wiersz z morałem :) Pozdrawiaj Jou!

jobo jobo

Dziękuję Laro!
Ciesze się żem czytany.
Szacun że hej!

Larisa Larisa

Dobra bajka i dobry morał.
Wyszło fajnie i zabawnie.
Pozdrawiam serdecznie z uśmiechem

jobo jobo

Mojej też Mario!
Szacun!

mariat mariat

a widzę, że w tytle powiedzonko mojej wnuczki
wykorzystano.

jobo jobo

Kotom się należy, nam nie, za bardzo by sie
imprezowało.
Dzięki Michał!

Dodaj swój wiersz

Ostatnie komentarze

Wiersze znanych

Adam Mickiewicz Franciszek Karpiński
Juliusz Słowacki Wisława Szymborska
Leopold Staff Konstanty Ildefons Gałczyński
Adam Asnyk Krzysztof Kamil Baczyński
Halina Poświatowska Jan Lechoń
Tadeusz Borowski Jan Brzechwa
Czesław Miłosz Kazimierz Przerwa-Tetmajer

więcej »

Autorzy na topie

kazap

anna

Ola

Bella Jagódka

AMOR1988

marcepani


więcej »